Samenvoegen met standaardbrief
Debiteuren > Debiteuren > Afdrukken-menu > Standaardbrief… > knop Selecteren
Crediteuren > Crediteuren > Afdrukken-menu > Standaardbrief… > knop Selecteren
Relaties > Relaties > knop Selecteren/Toevoegen > Afdrukken-menu > Standaardbrief… > knop Selecteren
Nadat je de standaardbrief hebt geselecteerd, kom je in dit venster, waarin je de volgende gegevens invoert:
Adres
Verzendadres
Geef hier aan welk adres in de standaardbrief moet worden overgenomen: het vestigingsadres, het correspondentie-adres of een verzendadres. Als je kiest voor Verzendadres, moet je ook het nummer ervan opgeven.
Contactpersoonfunctie
Contactpersoon
Hier leg je vast welke functie/afdeling of contactpersoon in de standaardbrief moet worden vermeld. Als je de brief aan een bepaalde functie/afdeling wilt richten (dus bijv. ‘t.a.v. de directie’), dan moet je de Contactpersoonfunctie invullen en de Contactpersoon leeg laten.
Als de juiste gegevens zijn ingevuld, klik je op de knop Samenvoegen. MS Word wordt dan gestart, de standaardbrief wordt opgevraagd en de KING ERP-velden worden gevuld met de gegevens van de betreffende relatie. Vervolgens kun je de standaardbrief via Word afdrukken.