Vaste gegevens bedrijfsgegevens: Vrije rubrieken
Organisatie > Vaste gegevens > tab Vrije rubrieken
Als je extra invoerrubrieken nodig hebt voor de Bedrijfsgegevens en de bijbehorende Medewerkers en Adressen, dan kun je die zelf toevoegen. Je kan deze vrije rubrieken ook afdrukken.
Let goed op de keuzerondjes rechtsonder op de tabkaart. Die bepalen namelijk welke soort vrije rubrieken je in deze tabkaart te zien krijgt en welke vrije rubrieken er worden gemuteerd.
Je hebt hier de keuze uit Bedrijfsgeg., Medewerkers en Adressen:
Stel dat je Medewerkers kiest. In deze tabkaart worden dan alleen de vrije rubrieken van de Medewerkers weergegeven en de knoppen rechts op de tabkaart hebben dan ook alleen betrekking op de vrije rubrieken van de Medewerkers:
-
Wijzigen / Toevoegen, hiermee ga je naar venster Vrije rubrieken;
-
Verwijderen, als je een vrije rubriek verwijdert, worden ook al de gegevens verwijderd, die bij de Medewerkers in die rubriek zijn ingevoerd!
-
Omhoog / Omlaag, hiermee kun je de volgorde van de vrije rubrieken aanpassen. De volgorde waarin de vrije rubrieken in deze tabkaart worden weergegeven, is ook de volgorde die bij de Medewerkers wordt gebruikt.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de Bedrijfsgegevens en Adressen.
Naar Vaste gegevens Bedrijfsgegevens