Default-contactpersoonfuncties: afdruk
Stamgegevens > Contactpersoonfuncties > knop Instellingen > tab Afdruk
In deze tabkaart geef je aan welke contactpersoon(functie) afgedrukt moet worden op documenten als aanmaningen, orderbevestigingen, facturen, pakbonnen, enz. Je hebt de keuze uit:
- Geen, er wordt in dat geval geen contactpersoon ingevuld;
- Default van functie, de default-contactpersoon van de betreffende functie wordt afgedrukt;
- Van order, de contactpersoon wordt afgedrukt die is ingevuld bij de order.
Aandachtspunten
- Wat je hier instelt voor de orderbevestiging, proforma-nota, pakbon en factuur wordt alleen gebruikt als default voor de verkooporder. Per order kun je dus eventueel andere contactpersonen selecteren;
- Als default-contactpersoon voor de projectfactuur wordt de contactpersoon gebruikt die is ingevuld bij Factuur 'batch'. Deze default is te wijzigen in de Projectgegevens. Alleen met de optie Uren/Projecten;
- Een contactpersoon wordt alleen afgedrukt als het betreffende veld in de layout is opgenomen;
- Als er meer contactpersonen zijn met die functie, wordt de ‘voorkeur-contactpersoon’ op het document afgedrukt;
Naar Default-contactpersoonfuncties